Rada the cat is not feeling very well

Безкрайно трудно ми е да напиша следващите редове, дали заради буцата в гърлото или заради постоянния студ под лъжичката. Котичката ми е зле. Приеха я в клиника със съмнения за панлевкопения – тежко заболяване, което протича бързо и е животозастрашаващо за сем. Котки.
За радост я заведох бързичко при ветеринар. И съм обнадеждена.
За съжаление, за лечението и ще отидат всичките ми средства.

Молбата ми е, ако имате възможност и желание, да и помогнете.

За да го направите, използвайте този линк: https://secondlifesyndrome.wordpress.com/rada-the-cat/

Благодаря!

~ by secondlifesyndrome on January 19, 2011.

2 Responses to “Rada the cat is not feeling very well”

  1. Не можах да променя сумата в ипей, та се наложи да пратя само 5 лв – има ли вариант да се пратят повече, или да пратя още веднъж? Не е лошо да я ваксинирате веднъж годишно, като се оправи. Очаквам скоро добри новини – в коя клиника е мацката?

  2. Котичката е по-добре вече, хапва по мъничко, гледа лошо (по много) :)
    Настанена е в Provet и за нея се грижат най-прекрасните и всеотдайни ветеринари: http://www.provetclinic.com/

Leave a Reply

 
