човекът е човек, когато е на път…

Неспокойна съм тези дни.

Има нещо във въздуха, което ме тегли към дълги странствания. А и мрачните дни са малко по-поносими, когато си на път..

И тук една песен, от онова истанбулско лято, което ме промени и ми възвърна вярата в доброто у хората :)

~ by secondlifesyndrome on February 18, 2010.

7 Responses to “човекът е човек, когато е на път…”

  1. Точно така! И на мен ми се пътува нанякъде =) даже знам къде =)

  2. О, Дидаче! Хайде да те водя в Турция лятото, знаеш ли какво им е прекрасно и почти пусто източното черноморие!
    А ти къде ще скитосваш?

  3. Ний смятаме на гърция да идем… Да пообикаляме из къмпинзи и и разни обекти. Примерно да се качим на Олимп и да им съборим на гърчулята пирамидката от камъни дето дигат, че да станел Олимп по-висок от Мусала =)

  4. Хахаххаха, вандал такъв :D
    А пък те нямат много-много за дострояване – има-няма 6 метра. А сигурен ли си, че няма гръцки заговор, който да отнема от височината на Мусала периодично :D

    Aко имате време, можете да минете по пътя на Spartathlon-a. 256 км от Атина до Спарта, все през исторически обекти.
    Ние се точим октомври да ходим до Йордания, стига да генерираме достатъчно пари.

  5. Като си знам екипажа, едва ли ще има навити, по-скоро си го представят като миналата година – приготвяне на сандвичи до обяд и после до залез киснене по плажа =)))

  6. Айде зарибете се в късната пролет, около април-май да ходим из парк Централен Балкан. Х. Морулей – Триглав – Ботев – Купена и надоле към Карлово. 4 – 5 дена из Стара Планина. Ме се перфе!

  7. O, aми да го съгласувам със зюмбюла и със семейния бюджет :)
    Той скоро напуска работа, та си е обещал поне един месец лентяйстване и сигурно ще се съгласи.

Leave a Reply

 
