……………………………….

~ by secondlifesyndrome on January 20, 2009.

2 Responses to “……………………………….”

  1. Иска ми се да ти напиша нещо, което да бъде пролетно. Това ще са първите ми думи за деня и затова пръстите ми се движат неуверено.
    Част от мен иска да поспи, но опитвам да се бунтувам. Когато някой каже “достатъчно” много често ми се причува “дай ми шапката, излизам, къде? – не знам.”
    А зимата прави вятъра по-свободен, а дома – уютен. Повече му се скита на всеки и дори му се пее – някъде, навън.
    А шапката – тя може да бъде гнездо за някое врабче, може да пази мислите от вятъра и може да служи за танц, когато звучи “You can leave your hat on”. Това е времето, когато усмивките по улиците стават малко по-кратки и неловки, но топлят повече.

  2. I vsichki imat takuv edin ochakvatelen pogled…

Leave a Reply

 
