day by day

Новото попълнение в птицефермата, която се заформя. Чешит е малко. Синеок.

ПС – Дали някоя средностатистическа стъклена чаша би издържала във фурната тридесетина минути при температура около 120°C?!

~ by secondlifesyndrome on December 15, 2008.

6 Responses to “day by day”

  1. Толкова ме радваш радваш с тези сладури. А за чашата-пука се дори от завряла вода (тя кипи при 100 градуса), та май-май няма да издържи във фурната. Но ако-похвали ми я :)

  2. Ох, ами ако си се затопли заедно с фурната и после продължи още 30-тина минути да седи вътре?
    Или ако намеря от йенагласоподобен материал?
    Упфт. С тея мои идеи…

  3. дуралексовите чаши дали не издържат на по-високи температури? пробвай с обикновена стъклена и с дуралексова а май не знам да има от йенско стъкло, но ако има – най добре. и ги загрявай бавно, заедно с фурната…
    а за моето жуотно дето ще ми правиш =Р искам да може да държи в лапата ароматна клечица =0) и в другата ръка да има халбичка с битичка, традиционна германска с капаче с(0=

  4. сис, продават панички от йенско стъкло, които ще ти свършат работа. принципно аз съм топлила в микровълнова печка на около700 градуса и в стъклена и в порцеланова чаша и няма проблем. не би трябвало да има и ако ги слагаш в печката.
    големи сладури стават, нали знаеш, че съм си заплюла един от всичките?:)

  5. Ми ‘зимай го, то никой няма да го иска такъв наплют! ;)

  6. мама казва, че стъклото се калявало ако се нагрява заедно с фурната. та поне ако не се спука при каляването, ще знаеш, че ще издържи ;)

Leave a Reply

 
