…………………………………………..

Няма по-хубава от тишината в бабината къща….. :]

~ by secondlifesyndrome on November 22, 2008.

5 Responses to “…………………………………………..”

  1. Дааам, така е. Обещавам и аз да пазя тишина и никога повече да не питам ти ли си Валя, защото ти следя блога.

  2. Ох, трябва да се прекръстя на Alice (заради хроничната ми разсеяност). И по принцип съм физиономист, но ми отнема някакво време да свържа дадено лице с някакво конкретно… събитие да го наречем.
    За което се извинявам… :блъш:

  3. Прииска ми се да ти дам книжка с приказки, но сигурно си далеч. А и кой чете, когато не е край среднощен лагерен огън, където се появяват? :)

  4. Книжки приемам всякакви :)

  5. Знаеш ли за концерта на Лот Лориен на 11-ти в Чешкия център :) Ще нося светлосин раиран шал

Leave a Reply

 
