едно небе и облаци…

[PIF – Пътуване]

Присетих се днес за Деси, за дългите зимни съботно-неделни дни. За разговорите за Янош, за неговия талант да пише и илюстрира сам книгите си…

[Цък за по-голяма версия]

[Toва е един пътуващ Тигър. Неуверена бях в използването на акварела, а и днешният ден е твърде сумрачен, та цветовете изглеждат малко странни тук… ]

~ by secondlifesyndrome on November 11, 2008.

12 Responses to “едно небе и облаци…”

  1. Много ми харесва, че си поставила цветя в металното кошче за отпадъци :)

  2. О, то при Janosch нещата са винаги леко хаотични. Преобърнати столове и чаши, чайници, които висят във въздуха, бутилки с гъше вино тук и там…
    В случая се опитах една съвсем хипотетична случка да нарисувам.
    (И трябва да престана да се обяснявам като първокласник ;) )

  3. тези твоите рисунки нямат нужда от разкази, които да илюстрират…
    и едно голямо топло гуш : )

  4. Дали това са цветя, поставени в метално кошче за отпадъци или това е метално кошче за отпадъци, в което някой е изхвърлил букет?

  5. Как ще изхвърлят букети, бе!

  6. Може да го е направила някоя разочарована мацка с разбито сърце.

  7. Все мацките са ви виновни ;)
    Може някой разочарован младеж да го е изхвърлил…
    И пак стигаме до извода, че жените са зли същества :D

  8. Ти го каза! :P

  9. Ей, сега като се загледах установих, че аз рисувам с абсолютно същата четка в момента-слънчогледова. Ти ме вдъхнови за акварела, иначе така си съхнеха боичките.

  10. а аз чак сега стоплих че заглавието е от песен на ПИФ :) /е ли?/
    о, то си пишело… не, не трябва да чета блога ти по туй време :)
    аз вече си имам мнооого негови книжки :) и ще дебна за още твои илюстрации, размечтаваш ме, много е меко тук :)

  11. Е ;)
    Aз имам само една… И съм преглеждала (преди много време) друга.
    Хайде да трампим, ммм?

  12. уморен от занимания-за-дълго-пътуване-с-влак…:)))
    пътува ми се с такъв един…:)

Leave a Reply

 
