those who are dead are not dead…

Ще ми се да мога да събера цялата си обич и мъка в едно изречение. Но не мога.

Липсваш ми…

~ by secondlifesyndrome on November 6, 2008.

3 Responses to “those who are dead are not dead…”

  1. и на мен ми липсва…
    беше една невероятна вечер с Нико в Солун :)

    благодаря ти за линка и Ривърсайд в Истанбул
    връщам жеста с това – http://picasaweb.google.bg/wiktoryAB/NickCaveTheBadSeeds :)

  2. O, Ривърсайд са чуднички, аз планувам да ги чуя и на тяхна родна земя… Някой ден.

  3. имам идея да ги хвана в началото на декември (Амстердам)
    дано да имам и късмета да я осъществя:)
    ведра седмица и наздравица за една обща мечта :-)

Leave a Reply

 
