някои любими места в Пловдив

къде: улица Абаджийска
защо:
☼ книжарница ‘София’ – дискретно местенце с дъх на стари книги. Хубави заглавия и съвсем приемливи цени.
☼ Чаената къща. Чай на листа, кафе на зърна и една много приятна дама  :)

къде: улица Съборна
защо:
☼ Таксим. Прекалено емоционално обвързана съм с това място. Заради сънените зимни утрини на по чаша чай и… Тук май по-скоро мога да многоточа, отколкото…
☼ антикварните магазини. Не, че съм им особен фен, но пък самите хора, навъртащи се там, са големи образи. Заради хубавата Деси, заради Петко, който прилича на дядо Коледа. Заради Станимир, който продаде полилея на собствения си магазин и после една седмица стоя на тъмно. Заради безконечните игри на белот, завършващи с почти детски сръдни :)

къде: Бунарджика, на площадката на Альоша
кога:  рано сутрин
защо:  събуждащият се Пловдив. И заради невероятно жизнените и мили пенсионери, които с учудване ще откриеш там. Те разхождат кучетата си или са се събрали в кръг за традиционната сутрешна гимнастика.

къде: Цар-Симеоновата градина
кога:  сутрин, в промеждутъка 7-10 часа, когато е тихо, спокойно, зелено.

~ by secondlifesyndrome on January 22, 2008.

10 Responses to “някои любими места в Пловдив”

  1. Их…

  2. е как да се сърдя – напротив, много ми е приятно, че ти е станала интересна темата )
    пък и ако ми кажеш, къде точно се намира Чаената къща, с удоволствие ще извлека и практическа полза ))

    chaj-kafe.blogspot.com

  3. Супер местенца наистина ! Припомни ми единственото ми пребиване по изгрев слънце на Бунарджика … дядовците, кучетата, гимнастиката … всичко е там наистина … и не става дума за абитуриентската, а за мен и още един човек само …

  4. ул. Абаджийска 10 (пада се леко успоредна на Железарска), на ъгъла срещу магазин Електрика ;)

  5. Малко ми липсват всичките тея неща…
    А пък така и не се качих там на бала ми, но и не съжалявам особено ;)

  6. така, като истински топографски идиот, да попитам – абаджийска и железарска в стария град ли са?
    има ли някакъв ориентир?

    chaj-kafe.blogspot.com

  7. Мисля, че по-добре ще се ориентираш, ако провериш в bgmaps.
    Железарска е уличката, която започва от джамията в посока към подлеза на тунела. На същата улица се намира пицария Killer, ако това ще те ориентира по-добре…

  8. благодаря, май горе-долу разбрах. през следващото ми идване в Пловдив ще я открия задължително ))


    chaj-kafe.blogspot.com

  9. Уличката, водеща от Джумаята към стария град. Малко преди църквата. Дядото, който продава дървени самолетчета.

  10. И с каква любов разказва за различните самолети и самолетчета… ;)

Leave a Reply

 
