………………………………

Свърши се. Ръцете ми още миришат на влажната пръст, на загниващи клонки и листа.
А денят е хубав. Слънчев такъв, леко прохладен.

Shai Hulud (03:47 PM) :
ух… той е дошъл с малката си косичка и кокалести крачета и…

И се свърши. И ще ми липсва, няма нужда да лъжа.
Гълъбите довръшиха кутията с храна, после си тръгнаха отегчени… Накрая няколко прелетяха на педя от лицето ми, подгонени от някакво разярено хлапе.
И искам да вали…

~ by secondlifesyndrome on April 4, 2007.

5 Responses to “………………………………”

  1. :гуш:, диване…

  2. :/

  3. не намерих друг начин да ти оставя съобщение :)
    случайно се срещнах с една отдавна забравена себе си тук, при теб… не е ли странно – дълго, след като сме се забравили, някой друг още ни помни… искам да кажа, аз съм онази с Dear Kriske… :)
    Приятно ми е :)

  4. Зная, зная… Наскоро мислех какво ли е станало с теб… С вас всъщност, с Криске също…
    Малък, малък свят :)

  5. Ужасно ми липсваш днес. Трябва да се видим някой ден на спокойствие. За съжаление без пица, поне не и ако не побързаме, тъй като съм решил лятото пак да направя една диета. Днес се преселих на втория етаж.. Да видим как ще е. Пиши някой ден ако се сетиш. Но смс :)

Leave a Reply

 
