хрущялът на лявата ми ноздра е подозрително изтънял

Искам просто да мълча. Без да се налага да поставям многоточия, за да означа действието. Без да обяснявам как нищо ми няма и че съм добре, че просто искам да постоя малко на тъмно…
Зрението ми отслабва.

~ by secondlifesyndrome on January 17, 2007.

One Response to “хрущялът на лявата ми ноздра е подозрително изтънял”

  1. между другото, съвсем извън всякаква тема. откакто ми прати тази песен та до вчера слушах само нея и тук-там I Will на Radiohead, за разнообразие. благодаря ти.

Leave a Reply

 
