………………………………

Ей това е – котка да си. Лежиш на перваза на прозореца, слънчевите лъчи те галят по мустаците… Мислиш… Или по-скоро не мислиш за някакви неща. Космато кълбо свършено чист егоцентризъм.

(цък)

(цък)

Иначе мислих да спя до 11, а после да върша всички онези неща, които човек върши вкъщи. А пък то… Nine Inch Nail-овско събуждане, чаша кафе, която ми действа достатъчно деморализиращо, та да не помисля за вършенето на каквото и да е до края на деня…

~ by secondlifesyndrome on November 17, 2006.

8 Responses to “………………………………”

  1. втората снимка е невероятна просто. уникална котешка физиономия :)

  2. С този пренебрежителен поглед… :))

  3. Хубави тапети със зайци :)
    Хубаво е да спиш до 11 … днес го пробвах … и след това вместо работа и лекции – река и планина …

    п.с. btw хубава котка ;)

  4. Хубави тапети, ама трябва да ги сменям, защото същата тази ‘хубава’ котка ги надра.
    Отдавна не съм пътувала, животът ми сякаш е затворен в някакъв триъгълник. Но това не е нищо, което не може да се промени генерално :)

  5. хахахаха, е не – какви са тия тапети наистина ;D срамота, срамота ;D, :D
    а котката истински фотомодел, евала на таквизи котки !

  6. И идея нямаш как искам да се отърва от тях… Агитирам родителското тяло да ми отпусне парички за моя си дупка. Ама трудно става :))

  7. айде вече да се видим. уф, мн ми липсваш :( ще видиш като стана една котка и се нелегализирам на някой влак и ти дойда на гости…
    обичам те,
    сис

  8. И аз те обичам, муцуно! ^.^’

Leave a Reply

 
