………………………………

~ by secondlifesyndrome on November 12, 2006.

9 Responses to “………………………………”

  1. много хубаво)))
    Dove прави добрата акция

    make dove not war=)))))))

  2. колко типично… колко жалко.

  3. Ами някак поднесено под такава форма не ми харесва, но пък се рових из разни сайтове и четох за поощряването на хранителни разстройства в детска възраст… Та така :)

  4. Типичното и жалкото в този случай е, че ти дори не се подписваш под думите си :)

  5. сис, благодаря, че ми оправи настроението.
    с колкото и комерсиална цел да е, все пак е хубаво, че някой мисли..
    а и рекламата е доста добре направена.

  6. Май ти го пращах. И второто е хубаво.

    Само че… хъм, може би съм прекалено параноичен, но дали подбудите им са чак толкова безкористни? Вярно е, че Dove е голямо име и може да спонсорира такава кампания, но все си мисля че би ми харесала повече ако беше проведена от някоя малка/независима хъм… организация.

  7. abe ne 4e e neshto vryh v reklamata… ama ne e pyk mnogo zle… po sredata gore dolu

  8. Аз пък обичам децата… На 13 са много сладки. А на тебе ти се сърдя. Ама малко. Всъщност повече ми липсваш. Иска ми се да съм те познавал като малка :)

  9. Ти си педофил, знаеш ли? ;)

Leave a Reply

 
