to do list

Трябва да се науча да плета ръкавички, скицирах днес набързо няколко идеи. Което пък от своя страна ми напомни да си купя четки и да приведа в действие плана за картичките. Да се усмихвам по-често и то без причина.

С други думи:
Обявявам сезона на коледните подаръци за открит!

~ by secondlifesyndrome on November 10, 2006.

11 Responses to “to do list”

  1. присъединявам се… :)))
    да бъде открит!

  2. На бюрото ми вече се мъдрят първите три картички. Ако продължавам със същия темп и ентусиазъм, ще си направя визитки, на които ще пише ‘манифактурист’.
    И онова с кафето се получи, само трябва да доусъвършенствам метода. Ръката ми никак не е уверена, когато рисувам…

    Да е коледно!

  3. о, толкова рано…)))
    моят сезон обикновенно се открива 1-2 дни преди празници…(((

  4. не че съм против безпричинния ентусиазъм, но
    коледен сезен!?… бля-а-а-а

  5. Забележи – не на коледния сезон, а на сезона на _коледните подаръци_.
    А пък е хубаво човек да прави (и получава) такива от време на време. През повечето време всъщност.
    Самата Коледа никак не обичам.
    Та… Както беше писал един много любим мой автор:
    Обаче аз съм джуджето Хаяско… Ахъм. И такова… Аз много обичам да имам рожден ден. Понеже тогава нали задължително всички ти дават подаръци и вкусни работи и изобщо. Аз вчера имах рожден ден, ама не помня на колко си бях избрал да съм. Май на 100. Обаче беше много хубаво. Ще взема да си направя още един рожден ден другата седмица, ама се чудя на колко да стана. Може на 500… Не, на 500 май бях миналия месец. Абе ще видя… Може на 5 понеже на 5 май не съм бил. Да, 5 май го пропуснах. Ама то к’во? Нали е важно да ти донесат подаръци, пък дали ще повториш рождения ден, изобщо няма значение. Ахъм.

  6. Времето ме притиска и трябва да мисля и за това. Все по-рядко се задържам за повече от четири дни в Пловдив, обикновено времето е разпределено между работа и вършене на онези неща, които така и не си успял да свършиш през останалите дни.
    Дали биха приели закон денят да бъде по 36 часа?

  7. ох….искам тази нощ да бъда по 36 часа…или по-голяма))))да си отспя за цялата седмица…
    между впрочем ние (в Русия) нямаме традицията да правя коледните подаръци…винаги правят подаръци на Нова година….на Коледа редко…(((
    p.s. извинявай моят български;)

  8. Хеххе, по-добър е от моят руски :)
    Тук също е така с подаръците, но някак предпочитам да е около Бъдни вечер (24 декември), а не на 25 или 31.

  9. lele… po4na li….
    a nie oshte ne sme zakrili sezona na palatkite i ogniovete… tz tz tz.
    iskam karti4ka

  10. Имаш я :))

Leave a Reply

 
