Now: Mostly Cloudy, 11° C

Димът се стеле над отсрещния покрив, мени посоката си, приема причудливи форми…
Ривърсайд, ноемврийски софийски ден и аз, сгушена в пуловера. И разни мисли… Все за хора, които по една или друга причина не съм виждала от… Не искам и няма да се оправдавам.
И съжалявам, да. Дълбоко в себе си искрено съжалявам.
И ми е тъжно и празно. Но това никога нищо не променя.

~ by secondlifesyndrome on November 7, 2006.

2 Responses to “Now: Mostly Cloudy, 11° C”

  1. стига си съжалявала..ама и ти си познавала дидака? той що е такъв изчезнал?

  2. Е, то това е само в някакви такива ситуации. В повечето време не мога да си позволя да мисля какво е било или би могло да бъде. Прекалено съм заета, за да съм щастлива (кекекке, колко самонадеяно прозвуча ;) )
    Дидака всички го познаваме, голяма е дивотия. Мисля да му издигнем кандидатурата за президент, когато навърши необходимите брой лета :))

Leave a Reply

 
