………………………………

Зимно ми е. Димът дращи гърлото, очите ми се насълзяват, а носът от време на време тече.
За да запазя зимната традиция, след малко ще изляза с мокра коса… Имам си и приятна книжка за препрочитане.

А младостта ми мина някъде по пътя Пловдив – София – Пловдив.

~ by secondlifesyndrome on November 6, 2006.

9 Responses to “………………………………”

  1. A na kolko godini si?

  2. и аз излизам с мокра глава зимата. с влажна де. и шапка обаче. след къпане като нямам време за съхнене.
    Янош е известен. чувла съм. но не се сещам за негова книжка. сигурно съм имала някаква.

  3. Пусни едно търсене за Janosch, ако си го чела, няма как да не се сетиш. Има много специфичен стил на писане/рисуване. Това харесвам и у теб. Както каза благоверния – хубаво е някой да има собствен стил… Така се бяга от онова изкуство-конфекция :)
    Усмихвай се!

  4. Достатъчно. Ако ти кажа, драматичността в думите ми ще бъде по-малка, кекекек :)

  5. Видяла си Пловдив-София-Пловдив, сякаш.

  6. Ти пък от каква позиция го заявяваш?!

  7. намерих. да. знам го. знам го. имам книжле от него auf deutsch. подарък ми е. страхотен е наистина!!! :)

  8. oт позицията на видял наистина какво означава да ти мине младостта по този маршрут.

  9. Аз така и не успях да намеря повече негови неща. Нищо… Като порастна ;)

Leave a Reply

 
