………………………………

От кога не съм се връщал
в този град и в тази къща?
От кога ключът ръждясва в мен?…

И ме жегна. И ми е леко тъжно… И си искам детството. Със студените сутрини,  с мириса на зима… Топлината под юргана, меката светлина на нощите, снегът, който блести ли, блести…
Загрубелите ръце на баба ми… Все се мръщех, когато ме галеше. А ми липсва…

Съвсем се изгубих във времевите си представи. Лошо, много лошо. А си мислех, че е петък.

~ by secondlifesyndrome on October 26, 2006.

10 Responses to “………………………………”

  1. пази топлото мляко и изхлузващия се от филията салам.
    http://community.livejournal.com/detstvo
    наиситна е петък! о-о

  2. :гуш:, диване такова!

  3. Четвъртък е!
    Измамник такъв :P

  4. :сгуш:

  5. na kratko kakvoto si go napravish. ako iskash da ti e detsko shte ti bude, ako ne – edva li …

  6. уютно място. обичам да чета думите ти.
    http://www.denodada.blogspot.com

  7. Благодаря… Чета те от известно време :))

  8. Също ме жегва това парче…особено, когато бях доста далеч от моята къща. Хубаво пишеш, образно…
    therewereswallows

  9. of… az pyk dneska si misleh 4e e 4etvyrtyk….

  10. Има нещо много гнило в цялата тая история о.0

Leave a Reply

 
