………………………………

Искам да стоя, сгушена в теб, докато чакаме автобуса вечер… Да ти приготвя чай, когато си болен, да бдя над теб нощем.
Да усещам допира на пуловера ти, който ме топли, докато уличните лампи плахо надничат през прозореца. Да съм с теб, когато завали първият сняг и да направя миниатюрен снежен човек, който да стои във фризера, за да ти се усмихва и през лятото.
Искам…

~ by secondlifesyndrome on October 10, 2006.

10 Responses to “………………………………”

  1. хубави мисли … аз съм ги позабравил :( … или няма кой да ми ги припомни

  2. хамхом… ами… то… аз няма да се дърпам много…
    :сгуш:

    /следват няколко реда нечетими неща, дето едно влюбено същество ти е написало/

    ^.^

  3. брей! направо да се влюби човек. да оглупее и да омекне като пластилин. -между нечии моделиращи пръсти. хъх

  4. Хахахха, не ми е това заветната цел :)
    А пък и не обичам пластилинови човечета…

  5. “искам” не беше ли мръсна дума?

  6. Е, в случая ‘искам’ не е свързано с получаване на нещо от някого, а с желанието да дадеш нещо от себе си.
    Дали е егоистично? Навярно.

  7. a?

  8. натъжих се по някакъв ужасно смахнат и бегло приятен меланхоличен начин. някак гузно е да искаш да се раздаваш и да не ти е физически възможно, а когато е възможно да си глупав и да мислиш за друго – например за тогава, когато точно това няма да ти е възможно…
    не ми обръщай внимание.

  9. Aми… Имах нужда от… Точно тези думи.
    Някой да материализира мислите ми.
    Усмихвай се, доколкото е възможно. И се пази (за мене :) )

  10. Колко крависа мечта…… какви искрени желания…..
    Много, много красиво…

    Малко се натъжих… защото в момента май няма конкретен човек, за който да мечтая подобни неща..
    Изчезна… някъде… :(

Leave a Reply

 
