………………………………

Видях го… С друга.
Не бих му го простила… Да и изневерява… Та тя е най-красивата жена… Най-красивата. И я обичам. А той никак не я заслужава… И всички тези неща, през които тя е минала… Защо всъщност?
Настанило се е едно грозно отчуждение тук. Хората оскотяват.
А парещата болка в стомаха ми пак се появи. Искам да се наболедувам на спокойствие…

~ by secondlifesyndrome on August 19, 2006.

4 Responses to “………………………………”

  1. имаш натрапчивата способност да изпадаш в самотна параноична депресия. при това само няколко мига след като си изживяла екстаза на прасковения нектар, сервиран от машината на времето и летящите право към съцето каменни пиленца. направо ти се чудя.
    без лоши чувства, доу.
    сигнализирай, ако прекалявам

  2. Що не пишете просто бе хора… Аз не че не мога да пиша сложно, ама защо, при положение, че и две прости думи стигат?

  3. споко, има си обяснение. при мен лично е понеже говоря просто и ми се иска да се изразявам по-различо поне докато пиша. просто се забавлявам да изказвам по-задълбочено. задоволителен ли е? ъм,отговора..

  4. Не, не прекаляваш.
    Просто има някаква прекомерна зависимост между физическото и психическото ми състояние. Язвата ми пак ме тормози… А имам отчайваща нужда от конска доза позитивизъм.
    Явно рязката промяна в обстановката и всички тея главоблъсканици, работата… Хм, май звуча, сякаш си търся извинение.
    Искам си спокойствието обратно.
    И знаеш ли кое е глупавото? Че осъзнавам, че това зависи само и единствено от мен.
    Усмихвай се :)

Leave a Reply

 
