stab me in the dark, let me disappear…

О, я стига с вашите сложни думи!
Писна ми от субекти, които говорят и постоянно използват термини, сякаш извършват тежък физически труд. Някой ден ще ви се наложи да се научите да не си вадите парите с отворите на тялото. Някой ден…
Аз съм от значение, ясно?! Зная какво искам, просто ми трябва време, за да го постигна. А вие… Вие можете да ми / си спестите всички глупости.

Има ли те? Имало ли те е? Все въпроси, от чиито отговор се боя…

~ by secondlifesyndrome on August 12, 2006.

Leave a Reply

 
