катя, найлонените истории и ходещите пътни знаци

Онази вечер се прибирахме заедно… И беше хубаво, да. А пък чичкото полицай ме гледаше недоверчиво, а дори не пожела да ме изпрати до дома. Аз пък за сметка на това походих, пошляпах още малко в мислите си и неусетно дойде другия ден, като всичко се случва, сякаш превърташ напред скоростно.
Някакви бирено-ромени вечери. Трима в таксито. После двама. После аз сама вкъщи. Да, прибрах се сама, не зная защо от мене се очакваше противното. Понякога се превръщат в такива деца. Заядливи. С оная типична леко подигравателна нотка в гласа… Само дето изреченията не приключват с тропане с юмручета и ‘на-на-на-на-на’.
Хъм. А пък той ритна камбаната. И се усмихваше. И ме усмихваше, което е по-важното в случая. Не ми е гузно, а и няма защо…
Опитвам се да си подредя мислите – някакво много закъсняло пролетно почистване се получава. От онзи тип, който приключва с купища изхвърлени ненужни неща… И май ставам все по-уверена в решението си. Чувствам се добре… И не, не бих пропуснала нито един от миговете с миленцето, само за да не се муси по-късно старейшината.
Последователност трябва в тая история. И подредба на приоритетите. А аз дори не харесвам комбинацията от оранжево и черно.
Все някак ще събера точки за пенсия, не се притеснявайте, мили мои клекохапи.
Силвия скоро си идва. А пък аз ще ходя да си пека задника. И май ще се наложи да посетя едно същество и да му приложа терапия с бисквити, мед и мляко. О, да… И да не забравя:
*никога повече да не се подавам на провокациите негова страна. Махмурлукът от бира в малки чашки е убийствен!

~ by secondlifesyndrome on August 6, 2006.

One Response to “катя, найлонените истории и ходещите пътни знаци”

  1. Все повече си приличате двете… Тук пълно с руси туристки.. На 14-15 може и да се видим случайно. Ще ти разказвам

Leave a Reply

 
