………………………………

И в такива моменти ми се ще да ти се обадя и… После да ме гушнеш и да ме гледаш с онзи типично твой си поглед, докато навличам любимата ти глупава тениска и мърморя нещо за алкохола. И ми се ще после да те събудя, за да правим секс, а пък ти да ме отпратиш.
И изооообщо не ми пука в момента дали мога да се сравнявам с госпожица Жената-на-живота-ти.
А пък и е хипер безсмислено, след като ти си на цял телефонен разговор разстояние от мене.
Отивам да спя.

~ by secondlifesyndrome on June 30, 2006.

Leave a Reply

 
