To get lost…

Зелени стръкчета трева между пръстите на ослепително бели крака. Тълпа.
Губя се. Срещу мен – талази от хора. Объркано ми е, не искам да ме докосват.
Търся си половинката. Цупя се, после ми е гузно.
После… После пак. Накрая – неспокоен сън. Нали ми обеща да не заспиваме така?
Друго си мисля… Откъде дойде тази ненавист към мен?
Какви лъжци сте само… За малко дори да си повярвате, че някога сте ме обичали.
Майната ви на всички.

~ by secondlifesyndrome on June 22, 2006.

4 Responses to “To get lost…”

  1. ahhahahahha :(

  2. uff tuka prekalih … izvinqvai ama sym prosto v euforia ot snimkite,koito vijdam da se smenqt nqkyde otgore :)

  3. Не те разбирам, съжалявам.

  4. snimkite s lika ti :) avatar ili neshto takova … neznam kak mu vikat horata … :(

Leave a Reply

 
