Каква ли е смъртоносната доза безсъние, ммм? Мислите унищожават последните огризки от психиката ми бавно и методично.
Ръцете ми все още треперят, докато изтръгвам късове от гниещите ми вътрешности, а повръщането днес е акт на гражданско неподчинение.

Отдавна съм изпразнена от съдържание. А ти защо си тук?

~ by secondlifesyndrome on June 2, 2006.

4 Responses to “…”

  1. Защото отричането на съществъването е акт на съществуване, а отчаянието от последното търси себеподобни. Може би.

  2. ehhh zaradi teb ! i onezi kartinki s tvoeti izobrajenie ,koito po nqkakyv magi4eski mehanizym se smenqt i az gi gledam ,i prodyljavam … :P da si mislq za teb :P koga li sthe spra?

  3. Много ме заболя.
    Винаги става така, когато прочета нещо истинско.
    Прегръщам те. Истински…

  4. А ти кое си…

Leave a Reply

 
