Огледалото е уморено от отрязяване. А аз се уморих от взиране в нищото.
Тишината впива зъби в мен.
Самота – само 1,20 лв. за 50 мл. Гарантирано канцерогенна. Насладете се на буцата, заседнала в гърлото, докато отпивате от горчивите самопризнания…
Ушите ми бучат, дали пък не е от мислите-менте?

~ by secondlifesyndrome on June 2, 2006.

2 Responses to “…”

  1. огледалото е долен лъжец.

    кога можеш да излезеш…(на някое тепе?) едва ли ще можем да се видим така. всъщност не знам и какво да ти кажа вече… и дали искаш

  2. Не зная. Мразя тези почти шизоидни пристъпи на самоунищожителните мераци.
    Омръзна ми да ме няма.
    А ти пиши… Моля.

Leave a Reply

 
