Бабо, а защо са ти толкова малки зениците?

Прибирам се пеша, а сенките наоколо сякаш са подгонени от див ужас – пробягват, крият се. Нощта е толкова жива…
Алея, която води някъде; погледът ми се губи някъде между оранжевия егоцентризъм на уличните лампи и онова меко синьо на нощното небе. После… Пряка пътека. Потъвам до гърди в избуялата сякаш за ден трева, невидими пръсти се вплитат в косите ми, дърпат ме назад… Земята е топла, уханна. Тупти. Тупти и болката в слепоочията ми.
След миг сетивата ми се взривяват.

Чувствам…

~ by secondlifesyndrome on May 29, 2006.

2 Responses to “Бабо, а защо са ти толкова малки зениците?”

  1. сладурче :)

  2. Ти кой ще обиждаш, ааа?

Leave a Reply

 
