Ха, знаеш ли какво си мисля?
След само още един подобен ден ще си подам молбата за освобождаване от длъжност.

Накрая всички ще са доволни. Умишлено не пиша “и щастливи”, хах… Все тая, нали?

~ by secondlifesyndrome on May 11, 2006.

6 Responses to “…”

  1. Хееей… :гуш: и :муш в ребрата:

  2. Ъм, спокойно, просто се дразня на разни състояния, в които изпадат хората около мен.
    А пък аз съм достатъчно selfish, за да помисля и за себе си. Right?

  3. Ъм. Надявам се че си. Мисля че Beasty са много прави с тяхното ‘You gotta fight, for your right, to party’, и че понякога трябва да си селфиш. Всъщност думата може би е добила прекалено груб смисъл. А може би трябва да има дума, която да носи смисъл от сорта на ‘пазя-собственият-си-peace-of-mind’. И да бъде строго разделена от егоизъм. Защото който намира това да пазиш peace of mind-а си за лош егоизъм, то той всъщност е отвратително лош егоист. Или поне така ми се ще да мисля. Ако мога да мисля. Шмъ. Май стана прекалено объркано/объркващо. оО’

  4. Според мен има един мноооого хубав турцизъм за точно това пазя-собственият-си-peace-of-mind’. Айляк ;)
    Съгласен?

  5. Изобщо не съм чел. Абе чета, ама през редовете. Мизерия. Ако прочетеш това до утре – каня те на среща. Само аз, ти и още трима пиротехници.

  6. Е, похвално, но нали знаеш, че съм на работа до 20 ч?

Leave a Reply

 
