:)

Taка… Цял ден нещо не мога да си намеря място.
От толкова познати и приятели в Пловдив, да няма никой, с който да изляза…
Денят беше хубав, как ми се искаше да си купя бутилка вино, да се кача на покрива, а някой да се обади и да каже: Хей, имам нужда от теб, усмихни се…
После… Бутилка “отлежали приказки” и малко пречупени слънчеви лъчи в чашите за вино.
И някой, който да те усмихва…

Искам да си постегна малко къщите – неголеми, в едно спокойно планинско селце…
Ще произвеждам абсент за лично ползване и малко количество за ценители.
Искам пак да мечтая…

~ by secondlifesyndrome on February 23, 2006.

10 Responses to “:)”

  1. a v syshtoto vreme se poluchava tochno obratnoto – vmesto nqkoi da te nakara da se usmihnesh, te natyjava.

  2. Като се върна от концерта на Soulfly и не съм на работа.. защо не. :D винаги съм си мечтал за бутилка вино :P
    Ако ме желаеш все още, разбира се :D ха-ха

  3. Случва се… Дори и с най-добрите взаимоотношния…

  4. Хехе… Ти беше този, който реши, че не иска да ме вижда…
    И все пак – твоя воля ;)

  5. Ъъ.. казах че не ми се chat-и вече. Никой не е казва нищо за “виждане”. Грешно си ме разбрала :)

  6. Добре, де, че не искаш да ме виждаш из icq листата си ;)
    Днес знаеш ли какво си мисля?
    Че мога преспокойно да си събера багажа за 20 минути, а после даже няма да си личи, че някога съм живяла тук.
    Е, тапетите с розови и сини зайци биха били леко съмнителни, но това е в рамките на нормалното :)

  7. az sym cenitel… ama go proizvejdai po starite tehnologii… ve pak nqma da jiveem do 200

  8. По старите, де ;)
    Ако ще се прави нещо, ще е както трябва.
    Ще ми нарисуваш ли къща?

  9. griji nqmash… s destilarna li q iskash? za absenta :P

  10. О, това оставям за теб ;)

Leave a Reply

 
