People are strange, when you’re a stranger…

Чаша горещ шоколад, чорапи с пръсти, с които да щъкаш из апартамента и музика. Какво му трябва на човек.
Очаквам да намеря бележка до леглото: “Ако не си прибереш дрехите, отивам с тях до Руския пазар”.
Напоследък проектирам хаоса, който е в главата ми около мен. Листове, листчета, лекции, учебници по генетика и тъй нататък.
Четвърти наближава, а аз започвам да нервнича. Няма да съм вече teen… :cry:

~ by secondlifesyndrome on December 11, 2005.

3 Responses to “People are strange, when you’re a stranger…”

  1. не бях поглеждала на хаоса по този начин. трябва да призная, че е един вид просветление. поставя нещата в някаква перспектива.

  2. Не съм сигурна какво имаш предвид, напоследък все по-често забелязвам разминаването между моите и чуждите представи… Ух, whateva.
    Пази се и се усмихвай ;)

  3. имах предвид “проектирането” на хаоса. не е важно всъщност.
    усмихвай се и ти…

Leave a Reply

 
